Krūties vėžio prevencija

Krūties vėžio prevencinė programa
padeda anksčiau pastebėti krūties pakitimus.
Kai pakitimai pastebimi anksti,
gydymą galima pradėti greičiau.
Kam skirta ši programa?
Ši programa skirta moterims nuo 45 iki 74 metų.
Programa yra nemokama moterims,
kurios yra apdraustos privalomuoju sveikatos draudimu.
Privalomasis sveikatos draudimas trumpinamas PSD.
Koks tyrimas atliekamas?
Pagal šią programą atliekamas mamografinis tyrimas.
Mamografinis tyrimas dar vadinamas mamograma.
Mamograma yra krūtų tyrimas specialiu aparatu.
Šis tyrimas padeda pastebėti krūties pakitimus.
Kaip dažnai atliekamas tyrimas?
Mamograma pagal šią programą atliekama
kartą per dvejus metus.
Tai reiškia,
kad tyrimą galima atlikti kas dvejus metus,
jeigu Jums priklauso ši programa.
Kur kreiptis?
Jeigu norite dalyvauti programoje,
kreipkitės į savo šeimos gydytoją.
Šeimos gydytojas išduos siuntimą mamografiniam tyrimui.
Gavus siuntimą,
reikia užsiregistruoti tyrimui.
Registruotis galima sveikatos priežiūros įstaigoje,
kuri atlieka mamografinius tyrimus.
Jeigu nežinote, kur registruotis,
paklauskite šeimos gydytojo arba registratūroje.
Registratūros telefono numeris:
0 385 51 111
Kaip sužinosite tyrimo atsakymą?
Mamogramą įvertina specialistai.
Tyrimo atsakymą gauna šeimos gydytojas.
Šeimos gydytojas Jums pasakys tyrimo atsakymą.
Jeigu reikės,
šeimos gydytojas pasakys,
ką daryti toliau.
Kodėl svarbu tikrintis?
Krūties pakitimai gali nesukelti jokių požymių.
Tai reiškia,
kad moteris gali jaustis gerai,
bet pakitimai jau gali būti prasidėję.
Todėl svarbu tikrintis reguliariai.
Reguliariai reiškia tikrintis tada,
kai ateina laikas pagal programą.
Svarbu
Dalyvauti programoje svarbu ir tada,
kai nieko neskauda.
Mamograma padeda krūties pakitimus pastebėti anksčiau.
Jeigu jaučiatės blogai
arba pastebėjote pakitimų krūtyje,
kreipkitės į šeimos gydytoją.
Jeigu Jums dar nėra 45 metų,
ši programa Jums dar nepriklauso.
Bet jeigu pastebėjote pakitimų krūtyje
arba nerimaujate dėl savo sveikatos,
kreipkitės į šeimos gydytoją.