Kaip prisirašyti pas šeimos gydytoją?

Šeimos gydytojas yra gydytojas,
į kurį dažniausiai kreipiatės pirmiausia.
Šeimos gydytojas padeda, kai sergate.
Šeimos gydytojas taip pat pataria,
kaip saugoti sveikatą.
Kas gali prisirašyti pas šeimos gydytoją?
Prisirašyti pas šeimos gydytoją gali žmogus,
kuris yra apdraustas privalomuoju sveikatos draudimu.
Privalomasis sveikatos draudimas dažnai trumpinamas PSD.
Jeigu žmogus nėra apdraustas PSD,
jis negali būti prirašytas prie Sveikatos centro.
Tai nurodyta Sveikatos centro informacijoje.
Ką reikia padaryti?
Norėdami prisirašyti pas šeimos gydytoją,
turite užpildyti prašymą.
Prašymas yra dokumentas,
kuriame parašote,
kad norite pasirinkti Sveikatos centrą
ir šeimos gydytoją.
Kur galima užpildyti prašymą?
Prašymą galite užpildyti:
- pas dokumentų valdymo administratorę
adresu Vilniaus g. 1B, II aukštas, 232 kabinetas; - registratūroje
adresu Malūno g. 4.
Sveikatos centras šias vietas nurodo pacientams, norintiems prisirašyti prie šeimos gydytojo.
Ką reikia turėti?
Turėkite asmens dokumentą.
Asmens dokumentas gali būti:
- asmens tapatybės kortelė;
- pasas.
Prašymas pildomas pagal asmens dokumentą.
Jeigu norite prirašyti vaiką
Jeigu reikia prirašyti vaiką,
prašymą pasirašo vienas iš tėvų.
Jeigu tėvų nėra,
prašymą pasirašo globėjas.
Jeigu norite pakeisti šeimos gydytoją
Jūs galite pasirinkti kitą šeimos gydytoją.
Tada taip pat reikia užpildyti prašymą.
Kur pasiteirauti?
Jeigu turite klausimų,
galite paskambinti į registratūrą.
Registratūros telefono numeris:
0 385 51 111
Taip pat galite skambinti šiais telefonais:
0 385 30 588
0 385 51 797
Šiais telefonais galite pasiteirauti,
kaip prisirašyti pas šeimos gydytoją.